Sociálne siete majú silu ovplyvňovať názory, emócie aj hodnoty – preto je zodpovednosť influencerov dôležitejšia než kedykoľvek predtým. Diskusia prinesie pohľad na to, ako možno tvoriť obsah s rešpektom, autenticitou a ohľadom na publikum.
Komunita je živý ekosystém, ktorý sa mení, dozrieva, občas zakvitne a občas preschne. Na príklade Way of the Hunter ukáže, ako sa nálada hráčov vyvíja spolu s hrou a čo pomáha udržať komunitu pri živote aj tri roky po vydaní.
Pred desiatimi rokmi vstúpila finančná skupina Penta do vydavateľstva Petit Press. Redakcia denníka SME vtedy čelila zásadnému rozhodnutiu – zostať alebo odísť. O tom, ako táto udalosť zmenila slovenskú žurnalistiku a aké je to viesť jeden z najväčších a najvýznamnejších slovenských denníkov sa v diskusii porozprávame s novinárkou a bývalou šéfredaktorkou denníka SME Beatou Balogovou.
Komunikácia supermarketu na TikToku nemôže byť nuda! Ukážeme si, ako môže stratégia na sociálne siete prepájať trendy a brandové prvky značky. Pozrieme sa na hlavné aspekty TikToku, vďaka ktorým kreatívny tím dokázal vybudovať profil Lidl Slovensko a za krátky čas nazbierať státisíce fanúšikov a videá s miliónovými pozretiami.
Diskusia s Marekom Hlavatým, zakladateľom štúdia ARTillery o tom, ako vznikala hra Jotunnslayer: Hordes of Hel a čo rozhodlo o jej rýchlom nástupe recenzií a predajov po vydaní. Porozprávame sa o ceste titulu od prototypu po launch, na ktorom spolupracoval so štúdiom GamesFarm a Grindstone.
Slovenská podcastová scéna sa za posledné roky rozrástla na desiatky úspešných formátov, ktoré denne počúvajú státisíce ľudí.O tom, ako podcasty vznikajú, ako sa z nich stávajú úspešné značky a čo všetko stojí za ich produkciou sa porozprávame s riaditeľom podcastov denníka SME a ZAPO Tomášom Prokopčákom, šéfkou podcastovej divízie Bauer Media Slovakia Simonou Mičovou a riaditeľkou produkcie podcastov a videa Denníka N Patríciou Voľanskou.
Tomáš Fongus po absolvovaní FMK UCM pracoval v reklamných agentúrach, kde získal skúsenosti s vizuálnou komunikáciou a prácou s klientom. Dnes pôsobí ako oficiálny fotograf prezidenta Českej republiky Petra Pavla. Vo svojej prednáške priblíži zákulisie fotografovania prezidentského kandidáta počas kampane a následne aj prácu fotografa v prostredí prezidentskej kancelárie. Podelí sa o skúsenosti z prestížnych zahraničných ciest a štátnych návštev. Objektívom zachytil osobnosti ako Joe Biden, Emmanuel Macron, David Cameron, Friedrich Merz, Volodymyr Zelenskyj či Zuzana Čaputová, ale aj majstrov sveta v hokeji a momenty z ciest do Mauritánie, Ghany a Japonska. Porozpráva o tom, ako sa formoval jeho vizuálny rukopis, ako pristupuje k portrétovaniu silných osobností a ako zachytiť autentickosť aj v oficiálnych, protokolárnych situáciách.
V súčasnej digitálnej dobe predstavujú influenceri pre značky efektívny reklamný kanál. Niektoré spolupráce sú prirodzené a z influencerov sa často stávajú ambasádori značky, v iných ide len o predanie produktu značky svojim sledujúcim. Ako si značky vyberajú influencerov a ako s nimi nastavujú spoluprácu? A podľa čoho sa influenceri rozhodujú, do ktorých spoluprác pôjdu a s akými podmienkami?
Niektoré kariéry sa nerodia v korporátoch, ale v garážach, na sídliskách a v skateparkoch. S hosťami z prostredia hip hopu, DJingu a streetovej kultúry budeme diskutovať ako sa z voľnočasového hobby môže stať serioźna práca a najmä úspešná značka. Pozrieme sa na to, ako autenticita, vášeň, komunita a hip hop tvoria základ moderného marketingu - aj bez “briefu” od klienta.