TVAT 2025
8:30 - 9:00

Registrácia

9:00 - 10:30

DISKUSIA: CONTENT CREATORSTVO & ZODPOVEDNÝ INFLUENCING

Sociálne siete majú silu ovplyvňovať názory, emócie aj hodnoty – preto je zodpovednosť influencerov dôležitejšia než kedykoľvek predtým. Diskusia prinesie pohľad na to, ako možno tvoriť obsah s rešpektom, autenticitou a ohľadom na publikum.

Blue Grandma Blue Grandma
Marek Mach Marek Mach
Liberty Blake Simon Liberty Blake Simon
10:30 - 11:30

Registrácia

11:00 - 12:00

PREDNÁŠKA: HERNÁ KOMUNITA AKO EKOSYSTÉM: AKO RÁSŤ, PREŽIŤ SUCHÁ A UDRŽIAVAŤ KOMUNITU NAŽIVE

Komunita je živý ekosystém, ktorý sa mení, dozrieva, občas zakvitne a občas preschne. Na príklade Way of the Hunter ukáže, ako sa nálada hráčov vyvíja spolu s hrou a čo pomáha udržať komunitu pri živote aj tri roky po vydaní.

Miriam Kubovová Miriam Kubovová
8:30 - 9:00

Registrácia

9:00 - 10:30

DISKUSIA: 10 ROKOV V SME

Pred desiatimi rokmi vstúpila finančná skupina Penta do vydavateľstva Petit Press. Redakcia denníka SME vtedy čelila zásadnému rozhodnutiu – zostať alebo odísť. O tom, ako táto udalosť zmenila slovenskú žurnalistiku a aké je to viesť jeden z najväčších a najvýznamnejších slovenských denníkov sa v diskusii porozprávame s novinárkou a bývalou šéfredaktorkou denníka SME Beatou Balogovou.

Beata Balogová Beata Balogová
10:30 - 11:00

Registrácia

11:00 - 12:00

PREDNÁŠKA: OD REGÁLU K VIRÁLU: AKO LIDL OVLÁDOL (NIELEN) TIKTOK

Komunikácia supermarketu na TikToku nemôže byť nuda! Ukážeme si, ako môže stratégia na sociálne siete prepájať trendy a brandové prvky značky. Pozrieme sa na hlavné aspekty TikToku, vďaka ktorým kreatívny tím dokázal vybudovať profil Lidl Slovensko a za krátky čas nazbierať státisíce fanúšikov a videá s miliónovými pozretiami.

Buba Mikušová Buba Mikušová
12:30 - 13:00

Registrácia

13:00 - 14:00

DISKUSIA: AKO VZNIKÁ ÚSPEŠNÝ HERNÝ TITUL NA SLOVENSKU?

Diskusia s Marekom Hlavatým, zakladateľom štúdia ARTillery o tom, ako vznikala hra Jotunnslayer: Hordes of Hel a čo rozhodlo o jej rýchlom nástupe recenzií a predajov po vydaní. Porozprávame sa o ceste titulu od prototypu po launch, na ktorom spolupracoval so štúdiom GamesFarm a Grindstone.

Marek Hlavatý Marek Hlavatý
8:30 - 9:00

Registrácia

9:00 - 10:30

DISKUSIA: AKO SA RODIA NAJPOČÚVANEJŠIE PODCASTY NA SLOVENSKU?

Slovenská podcastová scéna sa za posledné roky rozrástla na desiatky úspešných formátov, ktoré denne počúvajú státisíce ľudí.O tom, ako podcasty vznikajú, ako sa z nich stávajú úspešné značky a čo všetko stojí za ich produkciou sa porozprávame s riaditeľom podcastov denníka SME a ZAPO Tomášom Prokopčákom, šéfkou podcastovej divízie Bauer Media Slovakia Simonou Mičovou a riaditeľkou produkcie podcastov a videa Denníka N Patríciou Voľanskou.

Tomáš Prokopčák Tomáš Prokopčák
Sima Mičová Sima Mičová
Patrícia Voľanská Patrícia Voľanská
10:30 - 11:00

Registrácia

11:00 - 12:00

PREDNÁŠKA: Z FMK NA PRAŽSKÝ HRAD: PRÍBEH OSOBNÉHO FOTOGRAFA ČESKÉHO PREZIDENTA

Tomáš Fongus po absolvovaní FMK UCM pracoval v reklamných agentúrach, kde získal skúsenosti s vizuálnou komunikáciou a prácou s klientom. Dnes pôsobí ako oficiálny fotograf prezidenta Českej republiky Petra Pavla. Vo svojej prednáške priblíži zákulisie fotografovania prezidentského kandidáta počas kampane a následne aj prácu fotografa v prostredí prezidentskej kancelárie. Podelí sa o skúsenosti z prestížnych zahraničných ciest a štátnych návštev. Objektívom zachytil osobnosti ako Joe Biden, Emmanuel Macron, David Cameron, Friedrich Merz, Volodymyr Zelenskyj či Zuzana Čaputová, ale aj majstrov sveta v hokeji a momenty z ciest do Mauritánie, Ghany a Japonska. Porozpráva o tom, ako sa formoval jeho vizuálny rukopis, ako pristupuje k portrétovaniu silných osobností a ako zachytiť autentickosť aj v oficiálnych, protokolárnych situáciách.

Tomáš Fongus Tomáš Fongus
12:30 - 13:00

Registrácia

13:00 - 14:00

DISKUSIA: AKO SI ZNAČKY VYBERAJÚ INFLUENCEROV?

V súčasnej digitálnej dobe predstavujú influenceri pre značky efektívny reklamný kanál. Niektoré spolupráce sú prirodzené a z influencerov sa často stávajú ambasádori značky, v iných ide len o predanie produktu značky svojim sledujúcim. Ako si značky vyberajú influencerov a ako s nimi nastavujú spoluprácu? A podľa čoho sa influenceri rozhodujú, do ktorých spoluprác pôjdu a s akými podmienkami?

Jana Malaga Jana Malaga
lifebymatus lifebymatus
Tomáš Palovský Tomáš Palovský
14:00 - 14:30

Registrácia

14:30 - 15:30

DISKUSIA: Z HOBBY K FULLTIME JOBU: MARKETING ZDOLA

Niektoré kariéry sa nerodia v korporátoch, ale v garážach, na sídliskách a v skateparkoch. S hosťami z prostredia hip hopu, DJingu a streetovej kultúry budeme diskutovať ako sa z voľnočasového hobby môže stať serioźna práca a najmä úspešná značka. Pozrieme sa na to, ako autenticita, vášeň, komunita a hip hop tvoria základ moderného marketingu - aj bez “briefu” od klienta.

Romski Romski
Dexter Dexter
Rudko Rokošný Rudko Rokošný

Attendee List

No attendee found
  • Date : 10. novembra 2025 - 12. novembra 2025
  • Time : 0:00 - 0:00 (Europe/Bratislava)
  • Venue : Kino oko